Tràmit sense certificat Tràmit amb certificat Sol·licitud per utilització de locals municipals

Autorització de l’ús de la sala d’Actes de l’Ajuntament de Torrefarrera per a la realització d’activitats.

Tramitació

Qui ho pot sol.licitar?

  • Les entitats legalment constituïdes, que tinguin activitat al Municipi i per l’activitat pròpia de la entitat que ho demana.
  • Particulars o entitats que no estiguin incloses a l’apartat anterior:

Activitats per a les que es pot sol·licitar i cost:

  • Per actes lúdics, festius etc... 350€/acte
  • Per xerrades, conferències, etc... 80€/hora.

Tindràn prioritat, les activitats organitzades per l’Ajuntament tant si són de gestió directa com indirecta.

Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment. Es recomana fer la sol·licitud amb un mes d’antelació.

Quan tarda la tramitació?
Immediata, sempre i quan el calendari de la sala d’Actes estigui disponible.

Formes de tramitació

  • Presencial
    Ajuntament de Torrefarrera c/ Major, 35.
    De dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h.

    I demanant cita prèvia al tel: 973.750.001

  • En línia

    El tràmit es pot realitzar en línia. Premeu el botó tramitar

Documentació que cal aportar

Sol.licitud d’ús de la sala d’Actes municipal.

Atenció Ciutadana

Atenció en línia

  • Informació i consultes
  • Incidències i reclamacions

Atenció telefònica

  • Informació i tramitació
  • Incidències i reclamacions

Atenció presencial

  • Oficines d'atenció ciutadana
  • Oficines especialitzades
ajuntament AJUNTAMENT DE TORREFARRERA
C/ MAJOR, 35
25123 TORREFARRERA
LLEIDA
Tel: 973 750 001
Fax: 973 750 441
E-mail: ajuntament@torrefarrera.cat
carpeta ciutadana és un producte de SEMIC Internet