Tràmit sense certificat Tràmit amb certificat Sol·licitud utilització mobiliari municipal

Cessió d’ús de mobiliari municipal per la realització d’activitats fora dels espais municipals.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

  • Les entitats legalment constituïdes, que tinguin activitat al Municipi i per l’activitat pròpia de l' entitat que ho demana.
  • Particulars o entitats que no estiguin incloses a l’apartat anterior

Tindran prioritat les activitats organitzades per l’Ajuntament tant si són de gestió directa com indirecta.

Quan ho pot sol.licitar?
En qualsevol moment. Es recomana fer la sol.licitud amb un mes d’antelació

Quin cost té?
Fiança per cadira: 1€/dia
Fiança per taula o taulell: 5€/dia
Per transport: 50€

Quan tarda la tramitació?
Inmediata, sempre i quan hi hagi disponibilitat

Formes de tramitació

  • Presencial
    Ajuntament de Torrefarrera c/ Major, 35.
    De dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h.

    I demanant cita prèvia al tel: 973.750.001

  • En línia

    El tràmit es pot realitzar en línia. Premeu el botó tramitar

Documentació que cal aportar

Instància genèrica

Atenció Ciutadana

Atenció en línia

  • Informació i consultes
  • Incidències i reclamacions

Atenció telefònica

  • Informació i tramitació
  • Incidències i reclamacions

Atenció presencial

  • Oficines d'atenció ciutadana
  • Oficines especialitzades
ajuntament AJUNTAMENT DE TORREFARRERA
C/ MAJOR, 35
25123 TORREFARRERA
LLEIDA
Tel: 973 750 001
Fax: 973 750 441
E-mail: ajuntament@torrefarrera.cat
carpeta ciutadana és un producte de SEMIC Internet