Tots els documents han de ser originals i han d'anar acompanyats d'una fotocòpia.
A) Documents que identifiquen les persones:
-DNI en vigor
-Passaport en vigor
-Permís de residència en vigor
-Targeta d’identitat nacional si són ciutadans de la Unió Europea
-Llibre de família o certificat o partida de naixement en les llengües oficials de l’Estat.
-En cas que el menor disposi de DNI també cal aportar-lo.
-Original del document d’identitat del pare/mare o tutor.
-En cas de separació conjugal, tutela i/o acolliment: resolució judicial, conveni regulador on consti la guàrdia i custodia del menor.
-Si els menors d’edat no s’empadronen amb el pare, la mare o la persona tutora, cal l’autorització específica d’aquests últims. (vegeu models Padró Habitants: núm 1)
- Empadronament d’ un incapacitat:
-Original del document d’identitat de l’interessat i del tutor o representant legal, i del document que acrediti la representació.
-Resolució judicial on constin aquests supòsits
B) Documents que validen l’habitatge:
- Si l'habitatge és de propietat:
-S'ha d'aportar l'original i fotocòpia de l'escriptura de propietat de l'habitatge o, en cas de no disposar d'aquest document, la còpia simple.
- Si l'habitatge és en règim d'arrendament:
-S'ha d'aportar original i fotocòpia del contracte de lloguer vigent, signat pel propietari de l’habitatge i arrendatari.
- En el cas d'un habitatge on ja figuren persones empadronades:
Si l’habitatge és de propietat: s'ha d'aportar full autorització d’empadronament a tercers.(vegeu models Padró Habitants: núm 3) i còpia escriptura.
Si l’habitatge és de lloguer: s'ha d'aportar full autorització d’empadronament a tercers. (vegeu models Padró Habitants: núm 2) i contracte lloguer.
- En el cas d’establiments col·lectius(geriàtrics, pensions, residències,...):
-S'ha d'aportar autorització del director o responsable del centre degudament signada i segellada.
L’Ajuntament de Torrefarrera es reserva el dret d’exigir aquella documentació que consideri oportuna per acreditar la veracitat de les dades